התקשרו עכשיו050-9995236
משרד עורך דין ישראלי
חייגו עכשיו: 055-9912088

מטרתנו העיקרית בהליכי מחיקת החובות הינה- לחלץ אתכם מכל אותן "משקולות" מעיקות הנלוות לתקופה קשה זו בחייכם, כמו עיקולים, הגבלת אשראי או איסור יציאה מן הארץ. 

עורכי הדין במשרדינו יספקו לכם מענה מקצועי ויעיל, תוך התחשבות רגישה בצרכיו של כל לקוח ולקוח, בהתאם לסיפור חייו, מצבו הכלכלי ומצבו המשפחתי בעת הגשת הבקשה.

אנו נלווה אתכם באופן אישי, באמינות ובמקצועיות עד אשר תותירו מאחוריכם את ההסתבכות הכלכלית שחוויתם בשנים שקדמו לכך, כל זאת על מנת להשיב את החיוך ואת שמחת החיים ולהותיר את המתח והלחצים (הכלכליים והנפשיים) מאחור. 

תנו לנו ללוות אתכם לאורך ההליך המורכב והסבוך, עד למחיקת חובותיכם ויציאתכם לדרך חדשה ונקייה מחובות.

בנק הפועלים

הדרכים להתמודדות מול הבנקים כאשר נוצר חוב גדול

כאשר החייב צובר חובות גדולים אותם אינו יכול לפרוע, יטיל הבנק הגבלות על חשבונו של החייב. הבנק יפתח כנגדו הליכים בבית המשפט ובהוצאה לפועל, ידרוש עיקול נכסיו של החייב והגבלה על רישיון הנהיגה שלו, ואף יבקש צו לאיסור יציאה מהארץ. סנקציות אלו גורמים לסבל רב לחייב ולבני משפחתו, ופוגעים קשות במרקם החיים שלהם. חוסר טיפול בחובות החייב, יוצר הגדלה של החוב בנוסף לתשלום שכר הטרחה, הריביות והפרשי ההצמדה הנובעים מכך. במקרים אלו החייב יצטרך להעזר בשירותיו של עורך דין מחיקת חובות בהוצאה לפועל, בכדי להסיר את המגבלות שהוטלו עלי.

מדוע הבנק מעוניין להגיע להסדר בעניין החוב?

הבנק, כגוף פיננסי כלכלי, רואה לנגד עניו את האפשרות הקלה והמהירה לפירעון החוב. למרות שהבנק הוא מוסד עם כוח רב, עם מנגנון משומן ובעל ניסיון עשיר במשא ומתן, אין הוא אץ לפנות להליכים משפטיים. שימוש בהליכים משפטיים, מטבע הדברים, צורך משאבים רבים ונדרש זמן רב להגיע לפירעון אם בכלל, ובעיקר במצב בו יכולת ההחזר של החייב קטנה. לכן ברוב המקרים יעדיף החייב יחד עם הבנק, לנהל משא ומתן בנוגע לחוב, ולהגיע להסדר ללא הליכים משפטיים וסנקציות כנגד החייב. על מנת לאזן בין הכוחות הדלים של החייב לבין כוחות הרב של הבנק, רצוי להגיע אליו לאחר ייעוץ עם מומחה ואיש מקצוע בתחום.

מה כולל הסדר החוב?

ניתן להגיע להסדר עם הבנק, גם אם הוגשו על ידו הליכים משפטיים או פנייה של עורך דין מטעמו. ברוב המקרים יעצור הבנק את ההליכים, ויהיה מוכן להיכנס למשא ומתן מול החייב, כדי להגיע להסדר המקובל על שני הצדדים. הבנק יעדיף אף לוותר על חלק מהחוב שחב לו החייב, ולאפשר לחייב לפרוש את יתרת החוב תשלומים בהתאם ליכולתו הכלכלית. על כן טיפול מוקדם, ככל שניתן, יקל על החייב הגעה להסדר בו הוא יוכל לעמוד, ובכך להמשיך את שגרת חייו ללא הסנקציות הנתונות לרשותו של הבנק. לכל מקרה ישנם מאפיינים שונים, לכן נדרשת התערבות של בעל מקצוע ומומחה בתחום, על מנת להגיע להסדר המיטיב עם החייב.

האמור לעיל אינו מהווה תחליף כלשהוא לייעוץ משפטי מקצועי!

לקביעת פגישה וקבלת ייעוץ משפטי ראשוני עם עו"ד המתמחה בהליכים אלה, יש למלא את פרטיך במקום המיועד 

office@isralawyers.co.il

רחוב ירושלים 51 אופקים 8758431

050-9995236

ספר לנו איך אפשר לעזור לך?

 לחצו לחיוג מהיר!